Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.
Обмін або повернення непродовольчого товару належної якості відбувається протягом 14 днів з моменту придбання і за умови збереження цілісності заводської упаковки і товарного вигляду згідно Закону України «Про захист прав споживачів». В цьому випадку пересилання товару оплачує покупець.
Обмін або повернення непродовольчого товару неналежної якості можна повернути протягом 7 робочих днів з моменту покупки за умови наявності заводського браку або дефектів. Відправку товару неналежної якості оплачуємо ми.
Повернення грошей проводиться тим же способом, яким була здійснена покупка протягом 5 банківських днів. При оформленні повернення може утримуватися сервісний збір або комісія банку платіжної системи за повернення коштів, які утримуються з суми, що підлягає поверненню.
Необхідно вказати причину повернення і номер замовлення в магазині, а також контактні дані. Наші менеджери з відділу якості зв`яжуться з Вами протягом 1 дня і обговорять всі нюанси повернення.
КОНТАКТИ
2024 © recoll.com.ua Паркетна хімія: Клеї та лаки для паркету
Вхід