Обмін та повернення товару

Обмін і повернення продовольчого товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Обмін або повернення непродовольчого товару

Обмін або повернення непродовольчого товару належної якості відбувається протягом 14 днів з моменту придбання і за умови збереження цілісності заводської упаковки і товарного вигляду згідно Закону України «Про захист прав споживачів». В цьому випадку пересилання товару оплачує покупець.

Обмін або повернення непродовольчого товару неналежної якості можна повернути протягом 7 робочих днів з моменту покупки за умови наявності заводського браку або дефектів. Відправку товару неналежної якості оплачуємо ми.

Товар неможливо повернути при умові

  • Товар був у використанні;
  • Упаковка була пошкоджена під час розкриття;
  • Товар був куплений більш ніж в 1-му екземплярі;
  • Товар не підлягає поверненню згідно Закону про Захист прав споживачів.

Повернення грошей проводиться тим же способом, яким була здійснена покупка протягом 5 банківських днів. При оформленні повернення може утримуватися сервісний збір або комісія банку платіжної системи за повернення коштів, які утримуються з суми, що підлягає поверненню.

Необхідно вказати причину повернення і номер замовлення в магазині, а також контактні дані. Наші менеджери з відділу якості зв`яжуться з Вами протягом 1 дня і обговорять всі нюанси повернення.